فهرست

برگزاری جلسه ستاد دارو با موضعیت بررسی روند ارائه خدمات دارویی به بیمارستان های تحت پوشش این معاونت توسط شرکت های توزیع دارو با الویت تصمیم گیری در خصوص واگذاری اوراق قرضه

جلسه ستاد دارو با موضعیت بررسی روند ارائه خدمات دارویی به بیمارستان های تحت پوشش این معاونت توسط شرکت های توزیع دارو با الویت تصمیم گیری در خصوص واگذاری اوراق قرضه در معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه بابل ، جلسه بررسی روند ارائه خدمات دارویی به بیمارستان های تحت پوشش این معاونت توسط شرکت های توزیع دارو با الویت  تصمیم گیری در خصوص واگذاری اوراق قرضه در سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو برگزار گردید .

در این جلسه آقای دکتر محسن  رضازاده، معاون محترم غذا و دارو دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، بیان نمودند جلسه امروز پیرو جلسه قبلی  با موضوعیت واگذاری اوراق قرضه  بر اساس نامه شماره 95646 مورخ 02/08/96 سازمان غذا و دارو، در خصوص تخصیص اوراق خزانه که با ارجحیت پرداخت بدهی های شرکت های توزیع دارو می باشد برگزار شد.

ایشان اظهار داشتند، که بیمه سلامت مبالغی را به صورت نقدی و اوراق قرضه  به دانشگاه پرداخت خواهد داشت، که  بر اساس نامه شماره 107302/655 مورخ 24/08/96 سازمان غذا و دارو 50% از مبلغ  پرداختی به دارو و تجهیزات اختصاص یابد و از شرکتهای دارویی خواستند هماهنگی لازم جهت دریافت اوراق را با ستاد مرکزی خود انجام دادند و تا هفته آینده نتیجه را به این معاونت اعلام نمایند.

در ادامه جلسه  آقای دکتر محمود حاجی احمدی،  معاون محترم توسعه مدیریت و منابع در خصوص واگذاری اوراق قرضه اعلام کردند، اوراق دریافت شده با الویت پرداخت بدهی شرکت های توزیع  دارو با توجه به سن بدهی می باشد. سررسید اوراق مربوط به سال 98 و قابلیت پرداخت به افراد حقیقی و حقوقی را دارا می باشد.

در ادامه آقای دکتر رضازاده در خصوص نامه های مربوط به پسماند های دارویی و روش های مدیریتی آن، ارائه اطلاعات مربوط به شرکت های توزیع دارو با توجه به تغییرات حاصله به این معاونت و  برقراری اتوماسیون اداری با شرکت های دارویی برای اطلاع رسانی صحیح و سریع، مطالبی را بیان نمودند.

ضمنا" یادآور می شوم  با توجه به  حضور معاونین غذا و دارو و توسعه مدیریت و منابع و مدیر مالی دانشگاه مدیران شرکت های پخش دارویی نیز حضور داشتند. / انتهای پیام