فهرست

پیام تبریک دکتر رضازاده معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سالروز تولد امیرالمومنین علی (ع) و سال نو

پیام تبریک دکتر رضازاده معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سالروز تولد امیرالمومنین علی (ع) و سال نو

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر محسن رضازاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل درپیامی فرارسیدن سال نورا خدمت همشهریان گرامی تبریک گفتند .

مشروح پیام بدین شرح می باشد:

 با عرض سلام و تهنیت خدمت شهروندان گرامی، پیشاپیش فرارسیدن سالروز تولد امیرالمومین امام علی (ع) و سال نو را خدمت شما تبریک عرض نموده و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای شما آرزومندم. ضمن تقدیر و تشکر از کلیه داروخانه های  سطح شهرو مراکز درمانی وشرکت های دارویی بابت ارائه خدمات دارویی در طول سال گذشته، به اطلاع می رساند ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات نوروزی در کلیه داروخانه های شبانه روزی انجام و جهت رفاه حال شهروندان و مسافران، تعدادی از داروخانه های روزانه نیز با هماهنگی انجمن داروسازان شهرستان بابل به ارائه خدمات دارویی می پردازند. در شهرهای اطراف نیز داروخانه ها بصورت کشیک در این ایام مشغول فعالیت می باشند.

وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده، کلیه داروهای مورد نیاز مرکز آموزشی ، درمانی و داروخانه ها که در شرکت های دارویی موجود بوده  تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته و هماهنگی با شرکت های دارویی نیز انجام شده تا در صورت لزوم در تعطیلات از موجودی شرکت های دارویی نیز استفاده شود.

 

ضمنا" نظارت بر کارخانجات تولید مواد غذایی نیز توسط کارشناسان این معاونت در این ایام انجام خواهد گرفت و

آزمایشگاه معاونت آماده انجام آزمایشات لازم و بررسی نمونه های ارسالی از کارخانجات و سطح عرضه که توسط همکاران معاونت بهداشتی انجام می گیرد، می باشد.

کارشناسان دارویی، غذایی ،آزمایشگاه و سایر همکاران معاونت در ایام تعطیلات نوروزی، بازرسی های لازم بر اساس شرح وظایف خود را انجام خواهند داد و هر گونه مشکل کمبود دارویی یا شکایت از نحوه خدمات دارویی را با شماره 1490 یا 190 تماس گرفته که در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه مورد رسیدگی قرار می گیرد.

به امید سالی پرخیر و برکت برای همه عزیزان